FAQ


Onze contactgegevens kunt u vinden op de contactpagina op onze site:

Contact Emaille Webwinkel

Naast het aanklikken van de categoriën aan de linkerkant van de website hebben wij ook een uitgebreide zoekfunctie ingebouwd aan de rechterkant van de website.

U kunt zoeken door zelf een woord in te typen, of u kunt zoeken met behulp van selectieboxen. Zo kunt u bijvoorbeeld zoeken op huisnummers, of de namen op de verschillende borden.

Nadat u uw keuze heeft gemaakt in de selectievakken klikt u op de knop [Start Zoekopdracht].

Emaille is een natuurproduct en dient daarom met zorg behandeld te worden.

Het ophangen van emaille borden kunt u daarom het beste 'met de hand' doen en niet met bijvoorbeeld een accuboormachine of schroeftol. Met de hand voelt u precies aan wanneer het bordje vast zit. Let erop bij het bevestigen dat 'vast is vast'.

Indien u dit wenst kunt u nylon ringetjes bestellen bij de aankoop van uw bord om de schroefgaten te beschermen.

Als consument kunt u, indien u binnnen de wettelijk gestelde zichttermijn van 7 dagen blijft, het artikel naar ons terugsturen.

De voorwaarden voor retourzenden zijn:

U dient het product binnen 7 dagen te retourneren;
Het product dient in de originele verpakking te worden geretourneerd;
De verzendkosten voor retourzenden zijn voor uw eigen rekening;
Producten die speciaal voor u zijn vervaardigd zijn uitgesloten van retourzenden;
Producten die zijn beschadigd bij de schroefgaten door het te ver doordraaien van de schroef worden ook niet retourgenomen;
Na ontvangst van de retourzending ontvangt u een bevestiging en wordt het aankoopbedrag op uw rekening teruggestort.

LET OP!
Emaille is een natuurproduct en dient met zorg behandeld te worden. Dit betekent dat u bij het vastschroeven van de bordjes altijd in de gaten moet houden dat 'vast is vast'.
Wij hebben speciale beschermdopjes voor de schroefgaten, ter bescherming van het emaille.

Het retouradres is:

Emaille Webwinkel
Karbonkelstraat 6
2403 BV Alphen aan den Rijn

Neemt u voor vragen contact op met info@emaillewebwinkel.nl, of belt u tussen 9.30 en 15.00 uur met onze Webshop Klantenservice 0172 - 577 899.

In principe kunnen alle emaille borden buiten worden opgehangen, echter de kleine rechthoekige bordjes van 10 x 2,5 cm kunnen na verloop van tijd gaan roesten. Ook de ovale deurbordjes van 5 x 10 cm zijn beter geschikt om binnen te gebruiken.

Bij zendingen buiten Nederland worden wel verzendkosten in rekening gebracht. De verzendkosten hangen samen met het totale gewicht of het formaat van het pakket.

Door het aanmaken van een account kunt u profiteren van de volgende voordelen:

  • U hoeft uw factuur- en afleveradres maar éénmalig in te voeren;
  • U kunt uw gegevens makkelijk beheren;
  • U kunt producten aan een wensenlijst toevoegen.

Alle bestellingen met een afleveradres in Nederland worden verstuurd zónder verzendkosten.

Buiten Nederland brengen wij wel verzendkosten in rekening. Hoeveel de verzendkosten bedragen hangt af van het gewicht van uw bestelling.

Tijdens het checkout proces ziet u het totaalgewicht van de bestelling. Aan het einde van het checkout proces ziet u wat de verzendkosten zijn, deze worden bij de totale orderwaarde opgeteld.

Wij versturen onze artikelen, zeer goed verpakt, met de brievenbus post van de PostNL. In de meeste gevallen zal het pakketje daarom gewoon door de brievenbus worden bezorgd.

In het geval dat het pakket te groot is voor de brievenbus zal deze op een later moment nogmaals worden aangeboden.

Alle standaard producten hebben wij in principe voorradig. De levertijd van deze artikelen is gemiddeld 5 werkdagen. Dit kan een paar dagen eerder of later zijn.

Mocht een product onverhoopt niet voorradig zijn zullen wij dit altijd naar u terugkoppelen en u vertellen hoelang de verwachte levertijd zal zijn.

Artikelen die speciaal voor u worden gemaakt hebben een gemiddelde levertijd van 5 weken. Afhankelijk van de drukte kan de levertijd 2 weken eerder of later zijn.

Voor zendingen binnen Nederland geldt dat de prijs die u bij de artikelen ziet de prijs is die u betaalt. Géén verborgen kosten en binnen Nederland géén verzendkosten.

Voor zendingen buiten Nederland worden nog verzendkosten aan het totale orderbedrag toegevoegd. Hoeveel deze bedragen hangt af van het totale gewicht van de bestelling, of het formaat van de bestelling.